Regulamin

sprzedaży biletów wstępu do Muzeum Mirage

za pośrednictwem strony internetowej

www.museummirage.pl

Pkt. 1

Wstęp

  1. Sprzedażą biletów pod adresem www.museummirage.pl zajmuje się Victoria Food Sopot Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, 85-744, ul. Startowa 2a, NIP 5543012814, KRS 0001031817, REGON 525099800, kapitał zakładowy 60000,00zł.
  2. Za pośrednictwem strony www.museummirage.pl bilety może nabyć zarówno osoba fizyczna, jak i podmiot gospodarczy.
  3. Niniejszy regulamin ma za zadanie określenie zasad zawierania umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem strony internetowej www.museummirage.pl.

Pkt. 2

Słowniczek

  1. Klient – osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, zawierający umowę z muzeum, której przedmiotem jest zakup biletu wstępu do Muzeum Mirage.
  2. Rejestracja – umożliwienie założenia indywidualnego konta klienta, zawierające dane o nim, zabezpieczane hasłem klienta.
  3. Sprzedawca – podmiot dokonujący sprzedaży biletów wstępu do Muzeum Mirage.
  4. Muzeum – Muzeum Mirage, zarejestrowane pod nazwą Victoria Food Sopot Sp. z o.o., z siedzibą w Bydgoszczy 85-744, ul. Startowa 2a, NIP 5543012814.
  5. Sprzedaż biletów za pośrednictwem strony museummirage.pl – sprzedaż biletów wstępu do muzeum, które uprawniają do wejścia na ekspozycję Muzeum Mirage w Sopocie.

Pkt. 3

Kontakt

  1. Adres muzeum: Muzeum Mirage, ul. Bohaterów Monte Cassino 61, 81-767 Sopot
  2. E-mail: kontakt@museummirage.pl
  3. Numer telefonu: +48 732 735 621  
  4. Numer rachunku bankowego: PL94 10501139100082227720
  5. Nr telefonu czynny w godzinach otwarcia muzeum, tj. 10.00-23.00.

Pkt. 4

  1. Muzeum nie ponosi odpowiedzialności za przerwy, oraz innego rodzaju zakłócenia, w funkcjonowaniu strony www, które zostaną spowodowane działaniem osób trzecich, siłą wyższą lub inne.
  2. Nie wymagają założenia konta na stronie www.museummirage.pl:
    • zakup biletów;
    • przeglądanie strony.
  3. Sprzedaż biletów następuje po podaniu przez Klienta imienia, nazwiska oraz e-mail.
  4. Podane ceny biletów są cenami w PLN, zawierającymi podatek VAT.

Pkt. 5

Płatność

  1. Dostępne dla Klienta są poniższe formy płatności:
  • płatności BLIK;
  • karta płatnicza;
  • przelew elektroniczny.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.museummirage.pl.

Pkt. 6

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z postanowieniami art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość / poza lokalem nie przysługuje w odniesieniu do umów o świadczenie usług, które są związane  z wydarzeniami sportowymi, kulturalnymi, rozrywkowymi lub z wypoczynkiem.
  2. Zakupiony bilet na stronie www.museummirage.pl nie podlega zwrotowi, co za tym idzie zwrotowi pieniędzy. Wyjątek może stanowić odwołanie otwarcia ekspozycji.
  3. Dopuszcza się możliwość zmiany daty wstępu, jednakże informacja o takim zamiarze powinna wpłynąć do Muzeum Mirage nie później niż 24 godziny przed planowaną wizytą.
  4. Zwrotowi podlega tylko wartość biletu. Pozostałe koszty (czyt. opłaty serwisowe/transakcyjne) nie podlegają zwrotom.
  5. Termin zwrotu pieniędzy – do 30 dni od daty wydarzenia, na które został nabyty bilet.

Pkt. 7

Postępowanie reklamacyjne

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje mogą dotyczyć samej rezerwacji, procesu zakupu biletów przez stronę www.museummirage.pl, a także jakości oferowanych usług w ciągu 14 dni kalendarzowych od terminu wydarzenia.
  2. Wszelkie reklamacje składa się poprzez wysłanie wiadomości o tytule „Reklamacja” na adres e-mail: kontakt@museummirage.pl.
  3. Potrzebne informacje przy składaniu reklamacji:
    • numer rezerwacji;
    • przyczyna reklamacji.
  4. Nie ponosimy odpowiedzialności za przechwycenie wiadomości przez SPAM.
  5. Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez muzeum wiadomości.
  6. Potwierdzenie wpływu reklamacji zostaje wysłane przez muzeum drogą elektroniczną.
  7. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient zostaje poinformowany o tym fakcie drogą elektroniczną.
  8. Klient ma prawo do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego oraz przepisów Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U. z 2014r., poz. 827).
  9. Zgodnie z art. 558 par 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

Pkt. 8

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie www.
  2. Muzeum Mirage zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
  3. Wszelkie umowy zawierane są w języku polskim.
  4. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w powyższym regulaminie będą miały zastosowanie obowiązujące przepisy prawa.
Scroll to Top